• COMARCH, OTEL, RESTORAN VE YEMEK HİZMETİ (HORECA) SEKTÖRÜNE ÖZEL SATIŞ İÇİN İLK UYGULAMAYI OLUŞTURDU

COMARCH, OTEL, RESTORAN VE YEMEK HİZMETİ (HORECA) SEKTÖRÜNE ÖZEL SATIŞ İÇİN İLK UYGULAMAYI OLUŞTURDU

HorecaOtel, restoran ve yemek hizmeti sektörlerinin kısaltmasını ifade eden HoReCa (HOtel, REstaurant, CAtering), Avrupa'da en hızlı büyüyen pazarlardan biridir. Comarch, Comarch SFA adı verilen satış destek sistemleri ailesinde, bu sektörün özel gereksinimlerini karşılayacak dünyadaki ilk uygulamayı oluşturdu. 

Bu yenilikçi çözüm işletmelere, konaklama, restoran ve yemek hizmeti sektörlerine özel gereksinimleri karşılamalarına ve yönetmelerine olanak sağlayarak çok sayıda fırsatı beraberinde getiriyor. ‘Comarch SFA Mobil Satış Gücü’ adı verilen modern mobil uygulama sayesinde mobil çalışanlar bir uzmanın bilgilerine erişerek ustalaşabilirler. Uzmanlık kurslarını tamamlamak zorunda kalmadan örneğin her tür özel alkollü içecekleri sunabilir, onların özelliklerini, kökenini, saklama koşullarını açıklayabilir ve onlarla uyumlu yemekleri belirleyebilirler. Uygulamada (özel içecekler, alkollü içecekler veya şaraplar için) bir yemek hizmeti kuruluşu için özel bir teklif oluşturulduktan sonra oraya özel bir menü ayarlanması ve sipariş edilmesini sağlayan Menü Kartı Oluşturucu bulunur. Uygulama HoReCa kanalında önemli rol oynayan başka işlevleri de destekler. Birçok şeyin yanı sıra dağıtılan bardak veya soğutucu sayısını kaydeden pazarlama malzemelerini yönetmeye ilişkin ek bir seçenek bunlara örnek olarak verilebilir.

Hizmetlerin karmaşıklığına dayalı olarak bu çözüm, gündelik işlerinde Comarch SFA Online Satış Destek – Çağrı Merkezi’ni kullanan, Müşteri Hizmet Merkezlerinde çalışan kişiler de dahil olmak üzere çeşitli müşteri hizmetleri kanallarını destekler. Bu uygulama, arama ve ziyaret süreçlerine, pazarlama kampanyalarına ve özel promosyon ve tekliflere erişim sunarak satış aktivitelerini destekler. Mobil sistemle entegrasyon sayesinde çağrı merkezi çalışanları, müşterinin tüm geçmişini görebilir, ve müşterilerle ilgili ayrıntılı bilgilere erişebilirler. Mobil danışmanlar için randevu da alabilirler. Böylece tüm müşteri geçmişine erişimi olan, mükemmel bilgili danışmanlar haline gelirler.

İki uygulamanın (Comarch SFA Mobil Satış Gücü ve Comarch SFA Online Satış Destek) kullanılması, satış noktalarını ziyaret eden mobil çalışanın işinin doğasını değiştirecek bir sinerji yaratır. Külfetli olan sipariş oluşturma süreci bir çağrı merkezi çalışanına havale edilebilir, böylece satış temsilcileri satış ve pazarlama araştırmasına, pazarlama malzemeleri yönetimine ve ödemelerin onaylanmasını ilerleten aktivitelere odaklanabilirler.

Uygulamanın bir başka güçlü yanıysa, müşterileri bir yere davet etmek, gelecek etkinlikler veya özel teklifler hakkında bildirimler oluşturmak, katılımı artırmak, tüketiciler hakkında değerli bilgiler toplamak ve çeşitli yarışmalar oluşturmak için kullanılabileceğinden, HoReCa sektöründe özel bir önemi olan Comarch Beacon ile entegre olmasıdır. Beaconlar pazarlama malzemeleri yönetimi için mükemmel bir araçtır: örneğin müşterilere sunulacak şarapların veya diğer alkollü içeceklerin saklanma sıcaklığını sisteme iletebilirler.

HoReCa için Comarch Satış Gücü Uygulamaları, konaklama, restoran ve yemek hizmeti sektörlerinin özel gereksinimlerini ve bu niş pazarın ihtiyaçlarını karşılamak için yenilikçi teknolojiyi, uzmanlığı ve müşteri deneyimini birleştirmiştir.

Share