• COMARCH Bağımsız bir Araştırma Şirketi Tarafından Büyük Ölçekli Firmalar İçin Müşteri Sadakat Çözümleri Arasında Güçlü Oyuncu Olarak Adlandırıldı

COMARCH Bağımsız bir Araştırma Şirketi Tarafından Büyük Ölçekli Firmalar İçin Müşteri Sadakat Çözümleri Arasında Güçlü Oyuncu Olarak Adlandırıldı

Comarch “The Forrester Wave™: Büyük Ölçekli Firmalar için Müşteri Sadakat Çözümleri, Q1 2016” araştırmasında yer almak üzere Forrester tarafından davet edilen seçilmiş firmalar arasında yerini aldı. Forrester, tedarikçileri 40 farklı kriterde değerlendirdi ve Mevcut Teklif, Strateji ve Pazar Mevcudiyeti şeklinde 3 geniş kategoride gruplandırdı. Comarch en yüksek puanlarını sadakat yönetimi, fiyatlandırma yapısı ve ortalama sözleşme değeri boyutları için aldı. Fiyatlandırma yapısı ve ortalama sözleşme değeri boyutu puanları, alınabilinecek en yüksek puanlardı. 

Teknoloji disiplini en yüksek önceliğiniz ise Comarch’ı değerlendirin – Forrester Wave Q1 2016 Raporu. Bu önerinin Comarch’ın ana avantajı olan güçlü teknik arka plan ve uzmanlığını ön plana çıkardığına inanıyoruz.  Comarch büyük ölçekli firmalar için uçtan uca çözüm sağlayıcıları kategorisine konuldu. Raporda Comarch Güçlü Oyuncu olarak tanımlandı ve rekabetçi olanaklar sunan iki sağlayıcıdan biri oldu.

Comarch havayolları, seyahat ve akaryakıt firmaları için büyük ortaklı programlar yönetimi deneyimi ve ürünleri ile kesinlikle piyasaya güçlü sadakat yönetimi becerileri getiriyor. Müşterileri Comarch’ın sağladığı değerden oldukça memnun, teknolojinin devreye alınma kolaylığı ve endüstri uzmanlığını övüyorlar. Müşterilerden biri şöyle söylüyor: “İşimizin kendine has özelliklerine uyum sağlayabilmelerini özellikle çok beğendik.”Forrester raporu

Comarch ayrıca yeni pazarlara açılan sağlayıcılar arasında da yer aldı: Comarch’ın yeni Thanks Again yatırımı seyahat sektöründeki müşterilerine daha da kapsamlı teklifler sunmasına olanak tanıyor ve hayata geçirmekte olduğu akıllı kent çözümü ile belediyelere yönelik sadakat yönetimi çözümünü hükümet, iş ve kamu paydaşlarının kullanımına sunacak.

Ayrıca, Comarch’ın çözümü daha geçen sene bir diğer lider araştırma firması olan Gartner tarafından da “Dijital Ticaret için Hype Döngüsü” ve “Gartner CRM Tedarikçileri Rehberi” raporlarında yer almıştı.

Bu harika bir haber. İleri çözümlerimiz, uluslararası deneyimimiz, hızlı ürün geliştirme kabiliyetimiz ve yönetim kurulumuzun stratejik kararlarının; Comarch’ın “Güçlü Oyuncu” olarak adlandırılmasını sağladığını düşünüyoruz. FMCG, telekom, finansal kuruluşlar ve seyahat firmaları dahil seksenden fazla müşterimizle çalışmalarımız sonuç verdi – Radoslaw Zep, Comarch CRM&Pazarlama Ürün Müdürü.

Comarch’ın son teknoloji sadakat çözümlerini dizayn etme, uygulama ve entegre etme deneyimi 20 yılı aşıyor. CRM&Marketing kapsamlı bir IT çözümleri ve profesyonel hizmet paketi olup; sadakat programlarını inşa edip yönetmek, çeşitli temas noktaları üzerinden kişiselleştirilmiş etkileşimler ve zengin tüketici deneyimleri yaratmak, pazarlama süreçlerini otomatize etmek ve nihai olarak karlılığı arttırmak için kullanılıyor. Comarch yazılımları sadakat değer zincirini uçtan uca destekler. Büyük veri analizi ve oyunlaştırma bazlı olan ve müşteriler, iş ortakları ve marka arasındaki bağı güçlendirerek karlılılığı arttıran yenilikçi müşteri bağlılığı sistemleri de sunar. Comarch sadakat çözümleri BP, Heathrow Havaalanı ve aralarında Air Asia, JetBlue, Brussels Airlines, ve Türk Hava Yolları’nın da bulunduğu bir çok lider havayolu firması tarafından kullanılmaktadır.

Comarch’ın perakende ve hizmet sektörleri için son teknoloji sadakat çözümlerini dizayn etme, uygulama ve entegre etme deneyimi 20 yılı aşıyor. Perakende, FMCG, akaryakıt, taşımacılık, havayolları ve havaalanları gibi seyahat, otomotiv ve üretim firmaları için projelerimiz 5 kıtada 41 ülkede uygulanmakta. Müşterilerimiz arasında BP Global, Carlsberg, Heathrow Havaalanı, Metro Group, Diageo, Red Bull ve Tesco gibi lider firmalar bulunmakta. Seçilmiş müşteri portföyümüze buradan ulaşabilirsiniz: https://www.comarch.com.tr/customers/

Share